کانال فلکسیبل برزنتی

کانال فلکسیبیل برزنتی یا لوله های فلکسی برزنتی جزء قدیمی ترین لوله های فلکسی می باشد و از یک لایه برزنت نخدار ضخیم تشکیل شده است . از مزایای لوله های برزنتی مقاومت بالا در مقابل فشار هوای بالا و همچنین حرارت زیاد است. از لوله فلکسی برزنتی در تخلیه هوا با غبارهای سبک بکار می رود.

کانال فلکسیبل برزنتی دارای یک سطح صاف و براق است که می‌تواند در زیبایی و استحکام سازه‌ها تأثیر بسزایی داشته باشد. علاوه بر این، طراحی خاص این کانال‌ها، به آن‌ها امکان انعطاف و انحراف را می‌دهد که باعث می‌شود بتوانند به شکل‌های مختلفی تنظیم شوند و در ساختمان‌های پیچیده مورد استفاده قرار گیرند.

از کاربردهای کانال فلکسیبل برزنتی می‌توان به ساخت سازه‌های فضای باز، پل‌ها، ساختمان‌های بلند، صنایع آلومینیومی و فولادی، تجهیزات نفت و گاز و … اشاره کرد. در مقایسه با کانال‌های دیگر، کانال فلکسیبل برزنتی دارای وزن کمتری است و به دلیل انعطاف‌پذیری و قابلیت خمش بالا، در ساختمان‌هایی که تحت بار خمشی قرار می‌گیرند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول دارای فنر قوی و در دو نوع ساده و نخ دار یا مسلح از جنس برزنت می باشد.

مشخصات کانال فلکسی برزنتی

  • مقاوم در برابر ارتعاش
  • استحکام کششی بالا
  •  سبک
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاوم در محدوده دمایی 60+ تا 10- درجه سانتیگراد

کانال فلکسیبل برزنتی در شاخه های 10 متری و در قطرهای 4-6-8-10-12-14-16-18-20-22-24 اینچ توسط تهویه دانیال تولید می گردد.

برای قیمت گیری به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید.

تماس با ما