روش های تشخیص کیفیت مرغوب عایق الاستومری چیست؟

کیفیت مرغوب عایق الاستومری

روش های تشخیص کیفیت مرغوب عایق الاستومری چیست؟

بنا به دلایل زیادی عایق های الاستومری به سرعت جایگزین عایق های قدیمی مانند پشم سنگ و پشم شیشه و دیگر عایق ها شد که از جمله این دلایل سرعت اجرا ، تمیزی کار و کیفیت و کارای بیشتر را می توان نام برد .

همچنین عایق الاستومری عایق رطوبتی و حرارتی است ، با توجه به مواد تشکیل دهنده عایق های الاستومری از نفوذ پذیری مایعات از جمله آب جلوگیری می کند و همین که از نفوذ و انتقال هوای سرد و گرم نیز محافظت  می کند .

عایق های الاستومری در مارک ها و برند های مختلف و با مشخصات فنی متفاوت تولید و یا از کشورهای دیگر وارد می شود.

برای تشخیص کیفیت مرغوب عایق الاستومری راه های مختلفی وجود دارد بعضی از آنها ظاهری و بعضی فنی و آزمایشگاهی می باشد .

گروه دانیال تهویه سعی دارد در این مورد راهنمایی لازم برای خرید و استفاده بهتر از عایق الاستومری که بنا به نیاز شما باشد را در اختیار دوستان و همکاران قرار دهد .

همان طور که گفته شد دو راه برای تشخیص کیفیت و مرغوبیت عایق الاستومری وجود دارد :

تشخیص کیفیت مرغوب عایق الاستومری از ظاهر

1- تشخیص کیفیت مرغوب عایق الاستومری از ظاهر

ظاهر عایق های الاستومری با یکدیگر شباهت زیادی دارد اما با کمی دقت و تجربه می توان کیفیت را تشخیص داد ، مهمترین عامل در ظاهر عایق سطح صاف و یکدست دو سمت عایق می باشد و این که ضخامت عایق در تمام نواحی به یک اندازه باشد .

از دیگر مشخصات ظاهری تخلخل عایق الاستومری است هر چه تخلخل عایق بیشتر باشد کیفیت بهتری دارد .

به دلیل اینکه هر چه حباب های هوا داخل عایق بیشتر باشد انتقال هوای سرد یا گرم کمتر می شود و با توجه به این موضوع حباب های هوای بیشتر و یا همان تخلخل بیشتر عایق الاستومری باعث کیفیت بالاتر عایق میشود که از روی ظاهر قابل تشخیص است .

راه دیگری که از ظاهر عایق الاستومری بتوان به کیفیت آن پی برد وزن هر رول عایق است اگر 2 رول عایق الاستومری با یک ضخامت را با برند های متفاوت را بخواهیم با هم مقایسه کنیم عایقی که وزن کمتری دارد عایق الاستومری بهتری می باشد ، البته باید به این موضوع توجه شود که دلیل وزن کم رول عایق الاستومری متراژ کمتر رول و یا یکدست نبودن عایق (ضخامت عایق در طول رول کم و زیاد شود) نباشد و ابتدا از درست بودن این موضوعات اطمینان حاصل شود .

عایق الاستومری در ضخامت ها و ابعاد مختلف مطابق جدول زیر مورد استفاده قرار می گیرد :

ضخامت عایق الاستومریعرض هر رول متر طولمتراژ هر رول به متر مربع
6 میلیمتر1 متر30 متر مربع
9 میلیمتر1 متر20 متر مربع
13 میلیمتر1 متر14 متر مربع
16 میلیمتر1 متر12 متر مربع
19 میلیمتر1 متر10 متر مربع
25 میلیمتر1 متر8 متر مربع
32 میلیمتر1 متر4 متر مربع

2- تشخیص کیفیت مرغوب عایق الاستومری از مشخصات فنی و آزمایشگاهی

راه دیگر تشخیص کیفیت عایق الاستومری از طریق انواع آزمایشات روی نمونه است که به دلیل اینکه هم هزینه زیادی متحمل پروژه می شود و هم زمان بر است  معمولا انجام نمی گیرد و به مشخصات فنی ارائه شده توسط شرکت تولید کننده بسنده می کنند .

عایق الاستومری PA-FLEX

عایق های الاستومری هم تولید داخل دارد و هم وارداتی است ، مجموعه تهویه دانیال تمامی برند ها را چه تولید داخلی و چه وارداتی را در انبارهای خود موجود داشته و با توجه به این موضوع می تواند کمک زیادی به خرید عایق الاستومری مناسب و با کیفیت مطابق نیاز شما کند .

از بهترین عایق های الاستومری از لحاظ کیفیت و همچنین مناسب بودن قیمت عایق الاستومری با برند PA-FLEX است که تهویه دانیال واردات مستقیم و بدون واسطه این برند را از کشور ترکیه دارد ، به همین دلیل می تواند این محصول با کیفیت را با پایین ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار دهد .

تماس با کارشناسان بازرگانی دانیال :
09125881917
09124229500