دانیال تهویه

با ما در ارتباط باشید

کانال فلکسیبل برزنتی

کانال فلکسیبیل برزنتی یا لوله های فلکسی برزنتی جزء قدیمی ترین لوله های فلکسی می باشد و از یک لایه برزنت نخدار ضخیم تشکیل شده است . از مزایای لوله های برزنتی مقاومت بالا در مقابل فشار هوای بالا و همچنین حرارت زیاد است. از لوله فلکسی برزنتی در تخلیه هوا با غبارهای سبک بکار می رود.

کانال فلکسیبل برزنتی دارای یک سطح صاف و براق است که می‌تواند در زیبایی و استحکام سازه‌ها تأثیر بسزایی داشته باشد. علاوه بر این، طراحی خاص این کانال‌ها، به آن‌ها امکان انعطاف و انحراف را می‌دهد که باعث می‌شود بتوانند به شکل‌های مختلفی تنظیم شوند و در ساختمان‌های پیچیده مورد استفاده قرار گیرند.

از کاربردهای کانال فلکسیبل برزنتی می‌توان به ساخت سازه‌های فضای باز، پل‌ها، ساختمان‌های بلند، صنایع آلومینیومی و فولادی، تجهیزات نفت و گاز و … اشاره کرد. در مقایسه با کانال‌های دیگر، کانال فلکسیبل برزنتی دارای وزن کمتری است و به دلیل انعطاف‌پذیری و قابلیت خمش بالا، در ساختمان‌هایی که تحت بار خمشی قرار می‌گیرند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول دارای فنر قوی و در دو نوع ساده و نخ دار یا مسلح از جنس برزنت می باشد.

مشخصات کانال فلکسی برزنتی

  • مقاوم در برابر ارتعاش
  • استحکام کششی بالا
  •  سبک
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاوم در محدوده دمایی 60+ تا 10- درجه سانتیگراد

کانال فلکسیبل برزنتی در شاخه های 10 متری و در قطرهای 4-6-8-10-12-14-16-18-20-22-24 اینچ توسط تهویه دانیال تولید می گردد.

برای قیمت گیری به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید.

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا