راهنمای خرید بهترین کانال فلکسیبل

راهنمای خرید بهترین کانال فلکسیبل

راهنمای خرید بهترین کانال فلکسیبل

کانال های فلکسیبل از تنوع بسیاری برای کاربرد های متفاوت برخوردار هستند ، به همین دلیل نمی توان گفت بهترین کانال فلکسی کدام است زیرا برای هر زمینه ای و کاربردی می توان کانال فلکسیبل مناسب را استفاده کرد پس بنابراین باید برای موردی که قرار بر استفاده از کانال فلکسیبل است از بهترین نوع کانال انتخاب کرد .

استفاده از کانال فلکسیبل برای انتقال هوا

عمده ترین مورد استفاده از کانال فلکسیبل برای انتقال هوا از مکانی به فضای دیگر می باشد که برای اینکار اگر انتقال هوای ساده باشد و نیاز به هزینه کمی برای فلکسیبل باشد مانند دستگاه هود از کانال آلومینیومی استفاده می شود که 2 لایه آلومینیوم روی هم قرار گرفته و اکثر منازل دیده می شود .

از دیگر کانال های که کارایی بهتری دارد و بیشترین مورد مصرف می باشد کانال کومبی است که از یک لایه پی وی سی مشکی و یک لایه آلومینیوم تشکیل شده و پر مصرف ترین نوع فلکسیبل می باشد .

اگر انتقال هوا از دستگاه های تهویه مطبوع امثال داکت اسپیلت و فن کوئل و از این قبیل باشد به دلیل اختلاف دما در مسیر و برای عبور هوای سرد باید از کانال فلکسیبل عایق دار استفاده شود زیرا اگر کانال عایق بندی نباشد اختلاف دما باعث تعرق در کانال شده و با قطره قطره ریختن باعث زرد شدن و نم زدن سقف که گچ یا کناف است می شود از رو کانال های عایق دار در این زمینه کاربرد زیادی دارند و بسته به نوع آب و هوا شکل خصوصیات عایق کانال تغییر می کند ، به طور مثال در محیط هایی که رطوبت زیاد است از کانالی استفاده می شود که عایق بیشتری در آن به کار رفته باشد .

استفاده از کانال فلکسیبل برای انتقال هوا

استفاده از کانال فلکسیبل برای انتقال غبار

کانال فلکسیبل برزنتی که در دو نوع برزنتی نخدار و ساده تولید می شود برای انتفال غبار و گرد در معادن و کارخانه ها نصب می گردد و البته از این کانال به دلیل مقاومت بالا برای انتقال هوا نیز در فضاهایی که سرما و گرمای محیط وجود دارد مانند زیر نور خورشید کاربری خوبی دارد .
یکی دیگر از کانال های فلکسیبل که به منظور انتقال هوا و همچنین عبور گرد و غبار نیز استفاده می شود این کانال از پی وی سی شفاف می باشد که برای انتقال هوا در بیمارستان ها درمانگاه ها و همچنین آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به کانال فلکسیبل بهداشتی نیز معروف می باشد .

کانال فلکسیبل برزنتی

استفاده از کانال فلکسیبل برای صداگیری

از دیگر استفاده های این کانال برای زمانی است که از فن های با صدای زیاد استفاده می شود و یا نیاز باشد که صدای انتقال هوا به گوش نرسد از کانال فلکسیبل با عایق الاستومری یا اصطلاحا کانال فلکسیبل رابر به کار می رود ، این کانال فلکسیبل از دولایه آلومینیوم و بین آنها از عایق الاستومری برش خورده به صورت اورلب قرار دارد که بهترین عایق صداگیر می باشد .

به صورت کلی 12 نوع کانال فلکسیبل و حتی بیشتر وجود دارد که بهترین راه برای خرید کانال فلکسیبل مورد نیاز مشاوره گرفتن و راهنمایی گرفتن از متخصصین این زمینه است که مجموعه تهویه دانیال با بهره گیری از تجربه سالیان زیاد فعالیت در این زمینه و موجود داشتن تمامی کانال های فلکسیبل در انبار های خود می تواند راهنمایی و کمک مورد نیاز خرید شما را به بهترین شکل در اختیار شما قرار دهد .

گروه بازرگانی دانیال تهویه در زمینه اجرا و نصب کانال تهویه هوا و متعلقات آن که شامل انواع کانال فلکسیبل و غیره می باشد به لطف نیروهای مجرب و متخصص

توانسته تاکنون پروژه های بزرگ بسیار را به سرانجام برساند.

تماس با کارشناسان بازرگانی دانیال :
09125881917
09124229500